Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2018 12:00 - Прохождане и представяне
Автор: donjodonev Категория: Политика   
Прочетен: 799 Коментари: 6 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 От десетина дена и аз съм блогър! Уча се, опознавам блога... изобщо прохождам в него. По нататък ще се представя и кой съм и какъв съм, а и публикуваното от мен ще ме представя, защото то ще бъде максимално обективно. Както отдавна казват някои, аз съм откровен до престъпност, включителна към и за себе си.

Така. преди няколко дни публикувах в "технологии" еднаснимка и попитах какво е това. В блога не получих отговор, но във ФБ - да. Това е произвеждания у нас малък дизелов двигател ДВ550, който се реализира по моя идея и с основно мое участие и за който имам нахалството да казвам, че това е моя двигател. В случая това беше завръзка, покрай която ще поразскажа за нашето двигателостроене и опиша конкретни специалисти. Някакво далечно подобие в по-друг смисъл на репортажите на Георги Марков.

Да продължа с представенето и прохождането в блога с нещо, което съм го писал преди три години във ФБ. Освен че продължава да е актуално, то е и доказателство, че общо взето разбирам и предвиждам това онова. Към края съм написал "...нещата започват да стават неспасяеми и е въпрос на време да се променят. Разбира се, пак съкъпо ще плащаме - и със страдания, и с жертви." Да, нещата през последните три години се променят все по-интензивно и то по-скоро в правилната посока.Не живеем по-качествено и задоволено, защото както съм писал плаща народа. Така че да не охками и се тюхкаме за количеството и качеството на живота ни, а да бъдем част от промянатакъм по-добро в света. Даже и скъпо да ни струва или да го кажа с думите на поета "но да умреш когато света се отърсва от отровната си плесен това е песен, да, това е пасен!".

А
 ето писаното преди 3 години във ФБ:

НАРАСТВАЩАТА ТРАГЕДИЯ ОТ УМИШЛЕНИ ГРЕШКИ

Пиша малко, напоследък все по-рядко. Защото знам, че само с писане малко се постига, а и на практика ние прескачаме истината и се задоволяваме със всякакви тъпи и вридни писания и тъпа вяра. Е, има дни, когато се случват много събития и тръгвам да си начеша драскаческата краста. Разбира се, опитвам се да видя нещата в дълбочина и да намеря причините за тях, това вече е станало част от моята същност във всичко, което правя. Та днес има едни такива събития:

- робите протестират в защита на робовладелците. Заради повишаването цената на електроенергията за бизнеса. Гротескно, тъпо, вредно, фалшиво и лъжливо мероприятие и още по глям цирк около нашата енергетика, който продължава повече от 25 гони. Тези робовладелци, наречени работодатели, разграбиха активите на България на безценица, плащат най-ниските заплати и данъци в ЕС, пилеят европейски и бюджетни фондове... Но не протестираха против затварянето на част от атомната ни централа /цената на електроенергията от 3 и 4 блок е 19 лева на мегаватчас!/, не протестираха против прекратяването строежа на втората атомна централа, не протстираха и оставих газта да мине през Турция... защото тяхното не се губи, те си имат роби, които ако трябва и като Матросов ще застанат на амбразурата в защита на техните интереси;
- колониалната ни администрация се уреди с охрана - новите господари под формата на спиране на руската агресия им пращат войски и военна техника. Не ни трябва армия, те ще ни пазят от нас, така е с колониите. А беше време, когато още не бяха ни принудили да нарежем ракетите си със среден обсег /най-добрите в класа си!/ и можехме само стях да поставим в шах всички околни страни;
- поредните терористични актове на три континента в един ден с десетки убити. Лошо. Но като сеем ветрове, ще жънем бури. А и моментните господари все още си въобразяват, че създавания от тях контролиран хос ще осигури господството им и няма да стигне до тях. Едва ли. Мераклиите за тотално световно господство тотално са се проваляли по различни начини и причини. Защото са алчни и несправедливи, от това затъпяват и сами режат клона, на който стоят.

Има и още /напира ме да кажа нещо и за ТПТИ, но друг път, там трябва отделно и подробно/, но и това сега е достатъчно. Явно трагедиите в света от умишленото нарастване на грешките на властимащите ще продължават още. Заради тъпотията и алчността им и защото са повярвали на сравнително успешната си преди теория и практика, добре описана за първи път от Бернейс в "Пропагандат", 1928: "Нас ни управляват, нашето съзнание програмират, нашите вкусове предопределят, нашите идеи ни ги предлагат наготово - и всичко това основно правят хора, за които никога не сме слушали. Такъв е логичния резултат на оргнизацията на нашето демократическо общество." Когато някакво нещо се изкриви безобразно по този или подобен начин в кривото огледало на кривата демократична система /а както в предишни текстове съм показал това не е демокрация, а демократичен тоталитризъм и фнансово робство/ нещата започват да стават неспасяеми и е въпрос на време да се променят. Разбира се, пак съкъпо ще плащаме - и със страдания, и с жертви.

Всъщност аз започнах да търся обяснение, без да направя достатъчно описание на ставащото. Може би и това ще направя. Не е добре така, но то който иска ще ме разбере и може и да съм му от полза и така. А и може и да подискутираме, аз отначало бях пристрастен към Сократ и продължавам да считам диалога, дискусията, спора като фундаментални /но над тях стоят делата!/. Вероятно това някои приятели са го забелязали, защото макар че пиша рядко, често дискутирам във ФБ и не само в него.




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nedovolen - Какво прохождане и представяне. Ти ...
26.06.2018 17:21
Какво прохождане и представяне. Ти се заби като копие в сърцето на гЛОГ.бг. Очаквах рИвящи.
Помислих /живея си без мисъл/ по снимката от предния пост. И ми ”светна” една питанка на извънземен - какви са тези ръмжащи и пушещи неща, с които се движите и си цапате ”къщата”. До кога ще ви търпим?
:)))
цитирай
2. mileidi46 - стъпвайте внимателно...
26.06.2018 17:41
тук има много ,,скрити" мини..
Само с маскировъчни дрехи и...противогаз..:) Ако ме разбирате....
цитирай
3. donjodonev - nedovolen, пак добре, че само съм се ...
26.06.2018 22:19
nedovolen, пак добре, че само съм се забил като копие можеше и да се взривя като триста тона тротил, както пее Висоцки. Това с извънземни едва ли е така, аз имам друга представа за тях... накратко, базирана на "Кимон" на Клифърд Саймак и "Контакт" на КарлСейгън. А има и учени, които смятат, че нашата задача е да превърнем в пушек въглеродните горива, отнети от атмосферата от прокариотите /първите два милиарда години има прокариоти като живи съества, те не са хищници и оставят след себе си натрупани въглеводородни останки, сле това стават доминиращи евкариотите, които почти масово са хищници.../. А сега сериозно. Нашата цивилизация е вкарана в капана на безсмислен и вреден труд, маса суровини се придвижват от източнка до бунището за да се осигурят интересите и домнацията на частните собственици на паричната система от дългов тип с частично покритие. Аз знам как рязко може да се намали консумацията като цяло на автомобилите. Пиша тук и във ФБ, защото скоро ще опиша проекти и потърся съдействие за конкретни неща в тази носока /това са ми трибуните, защото съм репресиран николапетковист от репресирано семейство.../. Всъщност имам ного реални идеи, навремето реализирах ДВ-тата /показан е един от тях на снимката/, но сега е по-трудно...
цитирай
4. donjodonev - mileidi46, няма страшно, може да ме ...
26.06.2018 22:21
mileidi46, няма страшно, може да ме пуснете напред да търся пътека между мините, имам опит...
цитирай
5. nedovolen - Благодаря за изчерпателния ком...
27.06.2018 09:38
Благодаря за изчерпателния коментар. Приветствам замисъла ти.
Отдавна всичко е измислено, но се крие от човечеството, да не би да започне да влиза в правилния път.
Аз също съм репресиран от средата на 70-те г на миналия век за борба срещу тогавашния режим. Репресията я възприемам като Божия награда.Други теми.
Успех!
:)))
цитирай
6. donjodonev - nedovolen, нещата по същност се ...
27.06.2018 12:04
nedovolen, нещата по същност се знаят, но ставането, развитие е цел и движението към нея е част от смисъла на нашето съществуване. Та по тоя път има и нови неща, които по-скоро трябва да сътворяваме... аз като започна да описвам нещата около автомобилите ще стигна и до неща, които се въртят в главата ми и са в груби чернови и са на практика несъществуващи още новости. Поздрави, че си се противопоставил на оная система, а сега трябва да се противопоставяме на тая... ако оцелеем всичко е наред. Солженицин - благословенна тюрма, что была в моей жизни /а из могилы мне отвечают - хорошо тебе, когзда жив остался/. Донякъде се оправям с Достоевски,а той е такъв, каквто го зняем след каторгата /преди това осъден на смърт с групата на Петрашевски и помилвани .../.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: donjodonev
Категория: Политика
Прочетен: 28077
Постинги: 17
Коментари: 31
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930